Toutes les religions sont-elles bonnes?“Tragique est le sort de notre  traduction - Toutes les religions sont-elles bonnes?“Tragique est le sort de notre  Créole haïtien comment dire

Toutes les religions sont-elles bon

Toutes les religions sont-elles bonnes?
“Tragique est le sort de notre temps: nous avons besoin d’une religion, mais nous ne trouvons nulle part un Dieu pour elle.” — Lucian Blaga, poète et philosophe roumain.
“La religion et le clergé ont été et peut-être resteront, pour longtemps encore, parmi les plus importants ennemis du progrès et de la liberté.” — Khristo Botev, poète bulgare.
CES citations font écho au dilemme dans lequel beaucoup de personnes sincères se trouvent. Au fond d’elles-mêmes, elles ressentent le besoin d’une religion, mais elles n’arrivent pas à comprendre et à aimer le dieu mystérieux enseigné par le clergé. De plus, elles se rendent compte que les progrès et la liberté des humains ont en grande partie été entravés par le clergé et les grandes religions. Ainsi, bien que les gens ressentent de plus en plus le besoin de pratiquer une religion, les personnes honnêtes ne veulent pas adhérer à n’importe laquelle.
Une différence de taille
La religion joue un rôle clé dans la structure et l’histoire du genre humain. La Nouvelle Encyclopédie britannique parle de la religion “comme d’une réalité présente dans la vie, la culture et l’histoire de l’humanité” et ajoute: “Dans tous les domaines de la vie, il existe des preuves que les humains ont des inclinations religieuses.” Mais l’Histoire a montré qu’aucune des grandes religions du monde n’a été un bien pour l’humanité.
Jawaharlal Nehru, homme d’État indien, a dit un jour: “Le spectacle de ce qu’on appelle la religion, ou du moins la religion organisée, en Inde et ailleurs, nous remplit d’horreur.” En considérant toutes les guerres qui ont été menées et tous les crimes qui ont été perpétrés au nom de la religion, pouvons-nous, en toute honnêteté, ne pas être de son avis?
Au XVIIIe siècle, Voltaire, écrivain français, a fait une distinction intéressante. Il a écrit: “La religion, dites-vous, a produit des milliasses de forfaits: dites la superstition, qui règne sur notre triste globe; elle est la plus cruelle ennemie de l’adoration pure qu’on doit à l’Être Suprême.” Voltaire a combattu l’intolérance religieuse à son époque, mais il n’en voyait pas moins en Dieu le Créateur de l’univers. Il a vu la différence entre la vraie religion et la fausse.
Il faut choisir
Tout le monde n’est pas d’accord avec Voltaire. Certains prétendent qu’il y a du bon dans toutes les religions; en conséquence, ils ne ressentent pas réellement le besoin de rechercher la vraie religion. Ces personnes devraient tenir compte de l’avertissement donné par le prophète Ésaïe, qui a écrit: “Malheur à ceux qui disent que le bon est mauvais et que le mauvais est bon, à ceux qui mettent les ténèbres pour la lumière et la lumière pour les ténèbres, à ceux qui mettent l’amer pour le doux et le doux pour l’amer!” (Ésaïe 5:20). La fausse religion a donné aux humains ce qui est mauvais. Cela les a plongés dans des ténèbres spirituelles, et les personnes au cœur sincère en sont venues à ressentir de l’amertume.
Il ne s’agit donc pas de choisir entre devenir athée ou croire à n’importe quelle religion. Ce n’est pas aussi simple que cela. Une fois que quelqu’un a reconnu la nécessité de se tourner vers Dieu, il faut qu’il se mette en quête de la vraie religion. Comme le chercheur Émile Poulat l’a si bien formulé dans Le Grand Atlas des Religions: “On ne peut croire à toutes [les religions], tant est grande la diversité de ce qu’elles enseignent et demandent.” Dans le même ordre d’idées, l’Encyclopædia Universalis dit: “Si le XXIe siècle redevient religieux, (...) l’homme aura à décider de la vérité ou du mensonge des sacrés qui se proposeront à lui.”
Comment choisir la bonne religion
Qu’est-ce qui nous aidera à identifier la bonne religion? L’Encyclopædia Universalis a raison de souligner l’importance de la vérité. Une religion qui enseigne des mensonges ne peut pas être la vraie religion. Le plus grand prophète qui ait jamais foulé notre planète a dit: “Dieu est Esprit, et ceux qui l’adorent doivent l’adorer avec l’esprit et la vérité.” — Jean 4:24.
Ce prophète était Jésus Christ; il a aussi déclaré: “Soyez sur vos gardes avec les faux prophètes qui viennent à vous en vêtements de brebis, mais qui au-dedans sont des loups rapaces. À leurs fruits vous les reconnaîtrez. (...) Tout bon arbre produit de beaux fruits, mais tout arbre pourri produit des fruits sans valeur.” (Matthieu 7:15-17). En voyant les mauvais fruits des “grandes” religions du monde, et même des sectes qui sont récemment apparues, de nombreuses personnes sincères en viennent à les considérer comme des ‘arbres pourris’: elles n’en sont pas satisfaites. Mais comment peuvent-elles trouver la vraie religion?
Pour faire un choix, il est impossible d’étudier les milliers de religions qui existent au sein de la chrétienté et en dehors, c’est évident. Toutefois, si, à l’invitation de Jésus, nous utilisons comme pierre de touche la vérité ainsi que les fruits produits par les religions, il nous sera possible d’identifier la vraie.
La vérité et les fruits
Jésus a mentionné la vérité. Dans ce domaine, quel groupe de croyants a rejeté les mensonges qui tirent leur origine de la mythologie de l’Antiquité et de la philosophie grecque, et dont la plupart des religions sont imprégnées? L’enseignement selon lequel l’âme humaine serait intrinsèquement immortelle fait partie de ces mensonges. Cet enseignement a donné naissance à la doctrine déshonorante pour Dieu d’un enfer de feu.
Jésus a aussi parlé des fruits produits par les religions. En la matière, en connaissez-vous une qui a produit une authentique fraternité internationale, où les barrières raciales, linguistiques et nationales ont cédé la place à l’amour et à une bonne entente mutuelle? Connaissez-vous une organisation religieuse internationale dont les membres préféreraient être persécutés plutôt que de se laisser entraîner par les chefs politiques et religieux à haïr leurs frères et sœurs dans la foi au point de les tuer au nom du nationalisme ou de la religion? Une religion qui aurait rejeté de tels mensonges religieux et qui produirait de beaux fruits fournirait des preuves convaincantes qu’elle est la vraie, n’est-ce pas?
La vraie religion existe
Existe-t-il une telle religion? Oui, il y en a une. Mais il faut bien reconnaître qu’elle ne fait pas partie des principales religions du monde. Devrions-nous en être surpris? Non. Dans son célèbre Sermon sur la montagne, Jésus a déclaré: “Entrez par la porte étroite; car large et spacieuse est la route qui mène à la destruction, et nombreux sont ceux qui entrent par elle; mais étroite est la porte et resserrée la route qui mène à la vie, et peu nombreux sont ceux qui la trouvent.” — Matthieu 7:13, 14.
Où donc trouver la vraie religion? En toute humilité et en toute honnêteté, nous devons avouer que les Témoins de Jéhovah forment une communauté internationale qui marche sur cette ‘route étroite et resserrée’. Il est vrai que les grandes religions appellent dédaigneusement les Témoins de Jéhovah une secte. Mais c’est exactement ainsi que les chefs religieux apostats du Ier siècle appelaient les premiers chrétiens. — Actes 24:1-14.
Pourquoi les Témoins de Jéhovah sont-ils si sûrs de détenir la vraie religion? Eh bien, ils forment une fraternité internationale qui s’étend à plus de 200 pays et qui a vaincu les divisions nationales, raciales, linguistiques et sociales. De plus, ils refusent de croire à des doctrines, si anciennes soient-elles, qui sont manifestement en contradiction avec ce que dit la Bible. Mais comment sont-ils arrivés à un si bon résultat? Et que nécessite la pratique de la vraie religion? Les deux articles suivants répondront à ces questions et à d’autres sur la religion.
0/5000
De: -
Vers: -
Résultats (Créole haïtien) 1: [Copie]
Copié!
tout relijyon yo, yo bon
"se sò a trajik nan tan nou an nou bezwen yon relijyon, men okenn kote nou jwenn yon bondye pou li." -. Lucian blaga, Romanian powèt ak filozòf la
" te relijyon ak legliz la te epi li ka rete pou yon tan long, lènmi yo pi enpòtan nan pwogrè yo epi ak libète "-.. Hristo Botev, Bulgarian powèt
sa yo quotes repete dilèm la ke anpil moun sensè yo. nan fen tèt yo, yo santi yo bezwen an pou relijyon, men yo pa konprann ak renmen Bondye a misterye anseye pa legliz la. plis,yo reyalize sa yo ki te pwogrè yo epi ak libète moun lajman te entravée pa legliz la ak relijyon yo gwo. ak, byenke moun yo santi yo de pli zan pli bezwen nan pratike yon relijyon, moun ki onèt pa vle rantre nan nenpòt ki.

yon gwo diferansrelijyon jwe yon wòl kle nan estrikti a ak istwa a nan limanite. New ansiklopedi Britannica pale nan relijyon "kòm yon reyalite prezan nan kilti a lavi, ak istwa" e li te ajoute: "Nan tout zòn nan nan lavi a, gen prèv ki moun gen gou relijye yo."Men, istwa montre ke te gen yonn nan relijyon yo nan gwo nan mond lan te bon pou limanite
Nehru Jawaharlal, yon nonm nan eta Ameriken, te di yon jou." Spektak a nan sa ki rele relijyon, oswa omwen relijyon òganize, nan peyi Zend ak lòt kote, ranpli nou avèk lapèrèz."Lè ou konsidere tout lagè yo ki te fèt ak tout krim yo ki te komèt nan non relijyon, nou ka onètman pa dakò avè l '?
Dizwityèm syèk la, Voltaire, franse ekriven, fè yon diferans ki enteresan. li te ekri: "relijyon, ou di, te pwodwi milliasses pakè: di sipèstisyon, ki moun ki ap gouvènen sou latè tris nou yo;li se lènmi ki pi mechan nan pi bon kalite Adoration ki se akòz yo te la Kou Siprèm. "Voltaire goumen relijye entolerans nan tan li, men li te wè pa mwens nan Bondye kreyatè a nan linivè la. li te wè diferans ki genyen ant vrè relijyon an ak fo.

dwe chwazi tout moun pa dakò ak Voltaire.kèk diskite ke gen se yon bon bagay nan tout relijyon, epi kidonk, yo pa reyèlman santi bezwen nan chache vrè relijyon an. yo ta dwe konsidere avètisman yo te bay nan pwofèt Ezayi, ki moun ki te ekri: "Malè bay moun yo ki di ke byen, se move ak move se yon bon bagay,moun ki mete yon fènwa nan pou limyè ak limyè pou fènwa, moun ki mete anmè kou fièl pou dous ak dous anmè "(Ezayi 5:20). fo relijyon an te bay moun move la. sa a te tonbe nan fènwa espirityèl, ak moun ki gen kè sensè te vini nan santi anmè kou fièl.
li Se poutèt sa se pa yon chwa ant vin ate oswa kwè nan nenpòt ki relijyon. li se pa sa ki senp. yon fwa yon moun te rekonèt bezwen ale nan Bondye, li dwe mete nan rechèch nan vrè relijyon an. kòm chèchè Émile Poulat a pou justesse ki eksprime nan Atlas nan gwo relijyon: "yon sèl pa ka kwè tout [relijyon]se konsa Seyè a divèsite nan sa yo anseye epi mande "nan Venn an menm, universalis nan ansiklopedi te di." si syèk la ven-an premye vin relijye, (...) nonm lan la dwe deside verite oswa bay manti nan sakre a ki ofri l 'la. "
kòman yo chwazi
la relijyon dwa ki sa ki pral ede nou idantifye relijyon an dwa?universalis nan ansiklopedi ki dwat mete aksan sou enpòtans ki genyen nan verite a. yon relijyon ki anseye manti pa ka vrè relijyon an. pwofèt nan pi gran moun ki te mache tout tan tout tan planèt la te di: "Bondye, se Lespri, ak moun ki adore l 'pou moun sèvi Bondye ak Lespri Bondye ak verite." - 4:24
jean te pwofèt Jezi, Kris la,. Li te di tou:"Pran prekosyon nou ak fo pwofèt yo ki vin jwenn ou nan rad mouton an, men kè yo yo k'ap dechèpiye chen mawon. Fwi yo n'a konnen yo. (...) Tout bèl pyebwa yo pwodui fwi bon, men donn tout pyebwa ki pouri pwodui fwi vo anyen. "(Matye 7:15-17). wè fwi a sa ki mal nan relijyon yo "gwo" nan mond lan,e menm kilt sa yo ki te parèt dènyèman, anpil moun sensè vin wè yo kòm 'pye bwa pouri': yo menm yo pa satisfè. Men, ki jan yo ka jwenn vrè relijyon an?
kapab fè yon chwa, li enposib nan etid dè milye de relijyon ki egziste nan Krisyanis ak deyò, nan kou. Sepandan, sinan envitasyon an nan Jezi, nou itilize kòm yon TOUCHSTONE nan laverite ak fwi yo ki te pwodwi pa relijyon, li pral posib yo idantifye vre a.
verite ak fwi
Jezi mansyone verite a. nan zòn sa a, ki gwoup moun ki kwè rejte manti yo ki gen orijin yo nan mitoloji ansyen ak filozofi grèk,ki pi relijyon yo trete? ansèyman an ki nanm imen an se yon pati natirèlman imòtèl nan sa yo manti. Sa a edikasyon te fèt Bondye nou an, doktrin dezoneur nan hellfire.
Jezi te pale nan fwi yo ki te pwodwi pa relijyon. nan sans sa a,ou konnen yon pwodwi ki gen otantik entènasyonal fwatènite, kote diskriminasyon poutèt ras, lengwistik ak nasyonal te bay fason yo renmen ak bon konprann mityèl?ou konnen yon entènasyonal òganizasyon relijye ki gen manm ta pito ap pèsekite olye ke jwenn sidetracked pa lidè politik ak relijye yo rayi frè ak sè yo nan konfyans nan Bondye nan pwen an nan touye nan non nasyonalis oswa relijyon?yon relijyon ki ta gen rejte sa yo bay manti relijye ak bay bon donn, bay prèv ke li se vre, se pa li?

se vrè relijyon an ki gen la tankou yon relijyon? repons lan se wi, gen youn. men nou dwe rekonèt ke li se pa yon pati nan relijyon yo nan lemonn prensipal la. Eske nou ta dwe sezi? pa.nan Diskou pi popilè l 'sou mòn lan, Jezi di: "Antre nan pòt jis la: pou lajè, ak Spacious se wout ki mennen nan destriksyon, ak anpil antre nan li, men li ti se pòt-la ak etwat wout la ki bay sou lavi, epi kèk yo se moun ki jwenn li "-.., 7:13 Matye 14
Se konsa, ki kote yo jwenn vrè relijyon an?imilite e franchman, nou dwe admèt ke Temwen Jewova a se yon kominote entènasyonal ap travay sou sa a 'wout etwat ak etwat'. se vre ke relijyon yo gwo deden rele Temwen rèd Seyè a la. men sa a se egzakteman ki jan aposta lidè relijye yo nan premye syèk la te rele kretyen yo bonè.- Travay 24:1-14
poukisa Temwen Jewova yo yo, se pou asire w ke ou gen vrè relijyon an.? Bon, yo se yon fratènite entènasyonal ki devlope plis pase 200 peyi yo ak bat divizyon nasyonal, ras, lengwistik ak sosyal. Anplis, yo refize kwè nan doktrin yo, se konsa fin vye granmoun yo ye a,ki se byen klè nan akwochaj ak sa Bib la di. Men, ki jan yo te jwenn yon bon rezilta? epi li mande pratik nan vrè relijyon an? Sa yo de atik yo ap reponn kesyon sa yo ak plis enfòmasyon sou relijyon.
En cours de traduction, veuillez patienter...
Résultats (Créole haïtien) 2:[Copie]
Copié!
Relijyon tout bon?
' trajedi se lavil tan nou: nou bezwen yon relijyon, men, nou okenn kote jwenn yon Bondye pou soit "-Lucian Blaga, filozòf Romanyen Et Powèt
" relijyon Et klèje ont été Et Sera, petèt pou yon ti tan toujou vle rete, nan mitan tout lènmi ki pi enpòtan pwogrè ak libète. "-Hristo Botev, bilgaryen Powèt.
.Site sa yo écho dilemme a, kote anpil moun sensè kouche. Nan fon tèt yo, yo santi yo bezwen yon relijyon, men yo pa prezante konprann Et renmen mistik Bondye a pa klèje la. epi tou yo reyalize ke pwogrè a ak libète de l' ont lajman te entravé klèje la ak relijyon anpil yo. Konsa, byenke moun santi pi byen toujou bezwen pou yo pwatike yon relijyon, honnête pèp yo pat vle mete ansanm tout.
yon gwo diferans
Relijyon jwe yon wòl kle nan konstriksyon ak istwa limanite. A nouvo Ansiklopedi Britanik ki pale a relijyon "kòm yon reyalite la nan lavi, kilti a" e istwa limanite Et te ajoute, "nan tout zòn ki bay lavi, pa gen okenn pwèv l' ont inclinations relijye."Men istwa ki montre ke okenn nan relijyon anpil yo nan mond lan ki te yon avantaj pou imanite.
Jawaharlal Nehru, D' Endyen, yon sèl fwa a:"spektak la de sa yo te rele relijyon, ou pi piti òganize relijyon, nan peyi Zend Et ailleurs, fonds nou ak sipòte.""Konsidere tout goumen sa menm te bay ak tout krim sa te pi nan non relijyon, èske nou menm, nan tout honnêteté, pa bezwen kwè l?
nan de 18tyèm syèk la, Voltaire, ekriven Fwansè, te fè yon distenksyon enteresan." Li te pale a tou: "relijyon, nou di: produits milliasses de pakè pa: di ye kwayans, en sou glòb lapenn nou" Se li ki pi mechan lènmi de la nan Dye en être lakou siprèm lan." Voltaire se entolerans relijye nan tan li, men, li te wè pa te ranmase pi piti nan Bondye kreyatè de Linivè. Li te wè diferans ant relijyon nou te montre ak bann.
chwazi
tout moun pa dakò ak Voltaire. Gen kèk reklame ke gen bon nan tout relijyon kòm yon rezilta, yo pa aktyèlman santi a bezwen pou fè rechèch pou tout bon jan yo. Moun sa yo ta dwe fè atansyon avètisman bay pwofèt Ezayi ki te ekri: "Malheur pou tout moun ki te di sa byen move ak move yon bon bagay, tout moun ki mete fènwa pou limyè ak limyè a pou fènwa, ki mete anmè dous ak bon jan y'!" (Ezayi 5:20). Relijyon moun k'ap fè l' ki pa bon. Sa te destinasyon yo nan fènwa spirituelle, Et byen sensè nan kè moun vin fè yon amertume.
.Li se pou sa pa pou chwazi ant devni yon athée ou kwè nan relijyon tout. Sa pa senp konsa. Yon fwa ke yon moun ki rekonèt nesesite pou vire pou Bondye, ta dwe kòmanse ap chache pou yo la bon relijyon. Menm jan an chèchè Emile Poulat se konsa byen mete nan gwo Atlas relijyon: "ou pa kapab kwè tout [relijyon], se gwo divèsite sa yo montre epi mande." Même, Encyclopædia Universalis a te di: "si sou 21nyèm syèk la devient relijye, (...)" nonm lan va gen pou li deside verite a ou mensonge de la sakre ki pwopoze pou l. "
Kijan pou yo chwazi a bon relijyon
sa ki pwal ede nou idantifye a kòrèk relijyon? Encyclopædia Universalis a ki dwat devan Bondye pou stress bagay ki verite a. Yon relijyon ke anseye se pa kapab relijyon verite a. Pi gwo pwofèt ki te janm trodden sou latè ki te di: "Bondye, se lespri, ak moun ki adore l' se pou adore l' ansanm ak lespri ak verite." - Jan Batis 4:24.
pwofèt sa a li te genyen Jésus Kris la. Li te tou deklare: "Mache sou Pinga ou, ak fo pwofèt yo ki vin jwenn ou nan rad ki te sou belye mouton an, men sont à prédateurs chen mawon. Fo pwofèt yo sou ou ap rekonèt yo. (...) Tout bèl pyebwa yo produit donn, men okenn piebwa pouri produit sans donnen." (Matthew 7:15-17). Wè move rekòt 'gwo' relijyon sou latè, gwoup menm relijye ki te a parèt, anpil moun sensè vin pou ka konsidere tankou 'bwa pouri': yo pa rankontre. Men, ki jan yo jwenn bon jan?
pou fè yon chwa, sa ta kapab fè etid dè milye de relijyon ki egziste nan Krisyanis Et en, li evidan. Sepandan, si. nan envitasyon Jezi, nou itilize kòm Pierre de verite osi byen ke rekòt yo te pwodwi pa relijyon, nou p'ap kapab idantifye verite a.
verite Et donnen
Jésus mansyone verite a. Nan zòn sa a, gwoup ki jan de karaktè konsa te rejte se sa leve soti nan Mitoloji de antikite ak Filozofi, moun lòt nasyon. Et, pifò relijyon sont imprégnés? Moutre moun nanm se par imòtèl pati nan se sa yo. Konsèy sa yo te fè pou doktrin desizyon a pou Bondye nan yon kote mò yo ye yon dife a.
Jésus tou a sou rekòt yo te pwodwi pa relijyon. Nan koze sa a, èske w konnen yonn ki te pwodwi yon natif natal Fwatènite entènasyonal, ki kote baryè sou baz ras, Lengwistik Et nasyonal te fason pou renmen ak yon konpweyansyon mityèl? Èske w konnen yon entènasyonal relijye òganizasyon ki manm yo ta prefere bay être persécutés plutôt pase être s' pa lidè politik ak relijye yo pou rayi yo frè ak sè nan konfyans yo nan pou tiye yo an favè nasyonalism oubyen relijyon? Yon relijyon ki ta ont rejeté konsa se relijye ak ki pwodwi bèl rekòt pou founi convaincre evidans tout bon, se pa sa?
relijyon nou te montre yon pwofon
se relijyon konsa? Wi, gen yonn. Men li dwe fè rekonèt se pa pati nan relijyon pwensipal yo sou latè. Ta dwe nou ka egzaminen? Ki pa. Nan l' pi popilè prèch nan la mount, Jezi di: "antre pa jis baryè a, paske lè Et chambres se wout ki kondwi a detwi, ak anpil, se lè sa a, moun ki antre pa l. "Men jis se baryè a Et plus wout ki kondwi a lavi anpil, se moun ki jwenn soit"-Matthew 7:13, 14
kote ki se pou sa jwenn tout bon jan? Honnêteté Et toute, nou dwe aksepte ke temwen Jéhovah a fòme yon kominote entènasyonal ki travay sou PTH jis Et constricted. Se vre ke relijyon anpil yo scornfully rele temwen Jéhovah a kilt yon. Men se exactement byen tankou apostates chèf relijye yo de syèk premye a te rele byen bonè kretyen yo. -Zak 24:1 pou rive nan 14
pour, temwen Jéhovah a sont si se konsa pou nou kenbe tout bon jan? Men, yo fòme yon Fwatènite sa s' pou plis pase 200 peyi Et ki te defèt divizyon nasyonal, sou baz ras, Lengwistik ak sosyal. Anplis, yo refize kwè nan doctrines, twò granmoun pou yo parèt, ki sont clairement at odds with règ bib lan. Men, ki jan yo te rive nan yon bon rezilta? Et sa mande pwatik lan nan relijyon nou te montre? Suivant de atik ap reponn kesyon sa yo ak lòt moun sou relijyon.
.
En cours de traduction, veuillez patienter...
 
Autres langues
l'outil d'aide à la traduction: Afrikaans, Albanais, Allemand, Amharique, Anglais, Arabe, Arménien, Azéri, Basque, Bengali, Birman, Biélorusse, Bosniaque, Bulgare, Catalan, Cebuano, Chichewa, Chinois, Chinois traditionnel, Cingalais, Corse, Coréen, Croate, Créole haïtien, Danois, Détecter la langue, Espagnol, Espéranto, Estonien, Finnois, Français, Frison, Galicien, Gallois, Gaélique (Écosse), Grec, Gujarati, Géorgien, Haoussa, Hawaïen, Hindi, Hmong, Hongrois, Hébreu, Igbo, Irlandais, Islandais, Italien, Japonais, Javanais, Kannada, Kazakh, Khmer, Kinyarwanda, Kirghiz, Klingon, Kurde, Laotien, Latin, Letton, Lituanien, Luxembourgeois, Macédonien, Malaisien, Malayalam, Malgache, Maltais, Maori, Marathi, Mongol, Norvégien, Néerlandais, Népalais, Odia (oriya), Ouzbek, Ouïgour, Pachtô, Panjabi, Persan, Philippin, Polonais, Portugais, Roumain, Russe, Samoan, Serbe, Sesotho, Shona, Sindhî, Slovaque, Slovène, Somali, Soundanais, Suédois, Swahili, Tadjik, Tamoul, Tatar, Tchèque, Telugu, Thaï, Turc, Turkmène, Ukrainien, Urdu, Vietnamien, Xhosa, Yiddish, Yorouba, Zoulou, indonésien, Traduction en langue.

Copyright ©2024 I Love Translation. All reserved.

E-mail: